"flickan som lekte med elden".

Nu har vi sett klart "flickan som lekte med elden" också , riktigt braiga filmer. Att man inte sett dom här tidigare ?
Nu därimot ska vi sova , thias ska nämligen upp och jobba imorgon . "-på en söndag?" tänker säkert ni då & ja , på en söndag . Hans chef undrade om inte han kunde hjälpa han med nå jobb imorgon så han tackade ja . Han är duktig han min fina thias..

Så medans han är borta ska jag nog passa på att baka en jädra massa negerbollar (så slipper jag sen) till thias födelsedag. Funderar på att baka ett jädra gäng så man har i frysen ifall man får främmande nångång.

Angående graviditeten börjar det kännas liktigt kusligt i kroppen. Jag vaknar stupikvarten , svettas , mår lite illa, känner oro - precis som om jag skulle föda vilken sekund som helst . Men jag antar att kroppen kanske börjar göra sig redo eller nåt , men riktigt spännande är det iallafall . Jag vill ju helst föda nu , nyss ..
Komsi komsi lille bebis, mamma och pappa längtar efter dig.



sov så gott ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0