gårdagen var underbar.

Vi hade jättemysigt igår jag , thias , svea och thias lillasyster Malin . Vi lagade jättegod middag bestående utav fläskfilé , hemmagjorda krocketter , sallad och bea. Sen kollade vi även på sjättesinnet och spelade tevespel. Vi hann alltså inte med så mycket annat , dvs inte städa och knäppa kort osv . Men det kommer när det kommer ..

Inatt har det tryckt på rejält neråt , vet inte vad det är som känns men det känns häftigt och obehagligt på samma gång. Jag vill ju att det ska gå undan nu och helst föda lite för tidigt , vilket jag också tror att jag kommer göra.

Nu ska jag ta en magbild och sedan lägga upp ett "gravidinlägg" , så håll utkik vetja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0