goda nyheter !

Goddagens ! Här fick man ingen sovmorgon inte , thias ringde och väckte mig strax efter nio. Dock hade han så goda nyheter så det spelade inte sån stor roll ,för jag blev jätteglad och pigg .
Det är nämligen som så , gavlegårdarna hade planerat att tapetsera om först den 20 september. Men eftersom att thias ringt flera gånger och nämnt att vi faktsikt ska ha barn snart så har dom gjort ett undantag för oss . Istället för den 20september kommer dom nu på torsdag , så det är rätt bra att vara gravid när det gäller gavlegårdarna..

Senast imorgon måste jag in till dom och välja tapeter , så nu är det lite brått , jag som inte har en aning om vad vi ska ha för tapeter . Det enda jag vet är att dom vi har nu ska VÄCK VÄCK VÄCK. Jag funderar på att ta rätt ljus överallt så kan vi sätta upp fondväggar allt eftersom . Huvudsaken är att man kan börja sätta upp hyllor och sånt utan att behöva ta ner dom sen igen .

Ska vell äta lite nu och sen åka till gavlegårdarna i min ensamhet , ingen verkar ha tid idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0