Godmorgon!

Godmorgon ! Jag blev väckt utav allt ljud utanför på gården i dag . Egentligen hade jag både velat och behövt sova lite längre , men icke .
Istället sitter jag nu i soffan med datorn i knäet och funderar över vad jag ska äta för frukost, det lutar åt puffar , jag älskar puffar haha.

Jag har inga som helst planer idag , så jag ska nog ta en liten städdag , typ skura golven och små plocka lite. Kanske även ta ut spjälsängen på balkongen så jag kan måla klart den . Vi missade ju lite här och var sist , sen har lite färg nötts bort under flytten ..

Ni ska få se bild på vaggan vi fick utav min syster och hennes sambo också , plus ett inlägg med bilder på magen , för ni vet vell vad det är för dag idag ? ja , juste , vecka 31..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0