gratta malin.

Igår hade vi som sagt lite filmkväll med grannarna , vi kollade först på nån dokumentär , sen så nån film.
Efter drygt halva filmen så blev jag akuttrött och vi behövde gå hem och sova & nu har vi precis klivit upp ur sängen, så vi sov rätt länge. Men det kan ju behövas det med !

Idag fyller Malin år , thias lillasyster . Vi ska vell dit en sväng och gratta henne lite senare , men annars har vi ingenting planerat idag (heller).

Thias är ledig på måndag
så den här helgen blir lite utav en långhelg . Måste försöka hitta på nånting att göra , det är så tråkigt att bara vara hemma jämt , men idag kommer ju iförsig min syster och hennes sambo hem från sthlm , så vi kanske åker dit och hälsar på , det var ett tag sedan man träffade dom med tanke på att dom vart runt i Sverige och semestrat.. men vi får se.

Nu ska jag slänga ihop lite frukost och sedan göra mig klar inför att åka på "kalas"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0