hundvakt imorgon.

Har vart med grannarna våra hela dagen idag medans thias jobbat . Vi åkte iväg till La Familia och köpte en varsin pizza som vi sedan smällde i oss .
När thias slutade och hade duschat så kom han också över , sen var vi där fram tills nyss . Riktigt trevliga människor det där.

Imorgon ska jag ställa klockan på åtta för att vara hundvakt åt grannarnas lille hundvalp. Men först ska jag skjutsa dom till sjukhuset en sväng . Kommer säkert vara dödstrött när klockan ringer så det är vell lika bra att gå och lägga sig. Jag är dålig på att lägga mig i tid nu för tiden , och för det får kroppen får lida . Uch..

Imorgon är det iallafall min och thias dag , våran tvåårsdag. Är så himla glad över att vi fortfarande är lika kära och glada i varandra , skulle aldrig klara mig utan honom. Han (och svea) är mitt allt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0