ikea igen.

Pjuh , det blev ikea idag igen - för typ femte dagen i rad eller nåt .
Denna gång åkte vi dit för att hjälpa thias mamma att köpa en soffa , eller ja , hjälpa o hjälpa , men hon behövde frakta hem den och vi har ju jobbarbussen nu så det passade ju skitbra.

Vi kom hem nästan alderles precis , så nu måste jag verkligen duscha , känner mig så himla himla äcklig . Uäch ! Det blir nog ett par spatimmar med ansiktsmask o allt vad det innebär .
Imorgon ska jag till barnmorskan och kanske även till försäkringskassan , så då vill man ju se någolunda ut . Avskyr att känna mig ofräsch.

Iallafall så fick jag ett par skitsnygga skor utav thias idag (tack älskade du ♥) som fanns på rean på scorett , lägger in en bild senare om jag hinner , annrs imorgon förmiddag , för nu måste jag duscha innan det blir för sent.
Dom är iallafall jättesköna och inga skor man kommer få ont utav & sånna kan behövas nu när fötterna värker titt som tätt..

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Jag hade ju inte heller någon stor mage det syntes bara dom sista 8 veckorna utanpå tjocktröjan och det syntes inte under vinterjackan alls :P Fick endå en stor kille 12 dagar över tiden 3076g 48 lång så man vet aldrig hur mycket dom kurar ihop sig.Jag gick ner 8 kg när Colin låg i magen. Var sjuk mycke och sådär. Gick upp dom 8 till BF sen gick jag upp 2 kg till på övertiden. Men jag har läst i en tidning hur mycket allt i magen väger och det är runt 10 kg som ofast försvinner bara med förlossningen :) Kram

2010-07-30 @ 01:50:05
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0