imorgon ..äntligen.



Imorgon börjar gavlegårdarna äntligen med renoveringen här hemma , så innan torsdag har man nya fräscha tapeter och en massa annat .

Eftersom att dom ska måla och hålla på i varenda rum så kommer jag ta med mig svea och bebismagen och åka ut till pappa imorgonbitti strax efter 06 tiden , vi sover sedan kvar där tills på tisdag . Thias kommer dit efter jobbet han med och sover , så vi kommer inte hem förns tisdag som det ser ut nu . Kanske att vi sover där längre , det beror lite på vädret och hur vi känner osv . Men än så länge tror vi att vi åker hem på tisdag , men det visar sig som sagt , annars är det torsdag som gäller ..

Har inge internet där hos pappa så det är mobilinlägg som gäller , men det går vell lika bra det :) Imorgon går vi förresten in i vecka 32 , snart är det dags . Mer om det imorgon , ska försöka hinna med ett sånt inlägg imorn innan jag åker . Känner att jag har missat allt för många sånna inlägg nu på slutet & det är ju trots allt nu allting händer ..

Nu måste jag fortsätta kolla på fotbollen , det är riktigt spännande .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0