latmaskfrida.

precis när vi knäppt på filmen igårkväll så blev jag AKUTTRÖTT , så vi fick helt enkelt stänga av filmen.
-Inte lätt att vara gravid inte , oberäknerlig iallafall ..


Vi bestämde oss för att se den ikväll istället , så idag får vi nog lov att börja i tid om vi ska hinna se hela . Helst skulle jag vilja se alla tre på samma dag , men det lär ju va omöjigt , isåfall lär vi vell börja kolla nu om man ska orka..

Vi tänkte snart åka och bada nånstans , vi har bara inte bestämt vart . Strömsbro är ju rätt mysigt .. och stort . Men rätt kallt i vattnet . Men man vill ju inte åka halva gävle runt heller bara för att ligga o sola o bada , speciellt inte tider som denna då man är fattig ett par dagar framöver.



Nu ska jag äta upp min frukost , skriver vell mer efter vi vart och badat ! Då ska jag knäppa lite kort på lägenheten också så ni får se , inte att glömma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0