Mobilblogg- goddagens! Idag var jag uppe m...

Mobilblogg- goddagens! Idag var jag uppe med tuppen, vid åtta för att vara exakt.. Vid 9 var jag hos barnmorskan och som vanligt gick det snabbt och jättebra! Bebisen ligger fortfarande med huvudet neråt vilket känns himla bra. Hoppas den ligger kvar så tills förlossningen. Hade inte gått upp nånting sen sist o kurvan var fortfarande i nederkant men helt normalt för min kropp. Pulsen på bebisen låg på 134, vilket den brukar göra. Efter barnmorskan åkte jag tillbaka till pappa igen och där är jag nu. När thias slutar så ska jag hämta honom i sandviken sen ska vi hem till våran lägenhet och börja fixa , för idag är dom nämligen färdiga med rusten :) spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0