Mobilblogg- tänkte börja med att säga a...

Mobilblogg- tänkte börja med att säga att vi inte hunnit skaffa internet än, utan det blir ikväll eller imorgon, tills dess blir det dåligt med uppdateringar från min sida. Har iallafall mått bättre idag även om jag inte känner mig helt kry än. Har orkat mig ut till köpis och köpt kakel klistermärken som jag tänkte sätta upp ikväll. Thias håller fortfarande på att skruva ihop sängen och jag ligger för tillfället på soffan och vilar kroppen en stund, har ont överallt idag. Känner mig även skit stressad.. Snart ska vi hem till pappa och fira honom, han fyller nämligen. Blir troligtvis ett dopp också ifall vädret fortsätter att vara underbart.. Ihelgen blir det sol,bad,flytt av resten och sen bara kärlek- man får aldrig glömma varandra, oavsett vad. Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0