moderinstinkten tar vid.

Godmorgon ! har precis slängt i mig sista skeden med fil och puffar här i soffan samtidigt som friidrotten visas på teve , det är faktiskt riktigt kul att kolla på friidrott.

Klockan 13 ska jag vara hos barnmorskan så snart ska jag vell börja göra mig klar , ser ut som en liten afrikan i håret , helt krulligt och tovigt. - det måste göras nånting åt .
Jag är riktigt förväntansfull , det blir jag varje gång jag ska till barnmorskan . Tankar som "mår den bra?" , "slår hjärtat som det ska?" , "håller jag kurvan?" osv . Endå vet jag innerst inne att allt är bra ..
Men det är vell moderinstinkten som tar vid !

Jag åker nog bara dit och inte till försäkringskassan , vill helst ha någon med mig som har koll när jag väl ska dit . Känns lite dumt om jag ska stå där som ett frågetecken och skriva på nånting jag inte har en aning om ..

Nåväl , jag ska börja borsta mitt affrohår nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0