mysdag med Ronja.

Jag fick någonting att göra tillslut , jag åkte hem till min käre vän Ronja och låg med henne på gräset utanför hennes hus och solade. Det var jättevarmt och hon bjussade på apelsinsaft i barnmugg med djur på och även chokladcockies , skit smarrigt .
När thias ringde så åkte jag och hämtade upp honom vid konserthuset och nu är vi hemma . Fast snart ska vi åka iväg igen ,vi ska hämta det sista i lägenheten , dvs kläder skor och massa sånt . Får vell se om vi får med allt , annars får vi vell ta det viktigaste bara . Det kan ju vara kul att ha lite kläder hemma åtminstone , speciellt när man ska på bröllop imorgon. Vill verkligen inte känna mig ofin och lortig då ..

Har inte riktigt planerat min morgondag ännu , men nånting ska jag fanimej hitta på , även om det blir ensam.

Todelo

Kommentarer
Postat av: Plutten

Men ring mej! Jag har ju all tid i världen över :) <3

2010-07-09 @ 23:07:41
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0