orkeslös.

Fyfan vilken dålig start på dagen .
Jag vet inte ens om jag har någon som helst lust att åka på nåt jäkla bröllop nu , hatar att lådsas att allt är så bra.
Har inte ens nå fina kläder som passar till ett bröllop heller , känner mig bara så jävla ful och äcklig .

Nåväl , sitter hemma i min ensamhet och funderar över frukost - ska jag ens äta ? jag är ju inte hungrig.. Tankarna flyger runt till höger och vänster inne i mitt huvud. men jag måste äta , för barnets skull.
mitt hjärta gör ont.



Måste göra mig lite fin , platta håret och dra på lite maskara - måste bli människa igen.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-10 @ 18:04:06
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0