rip datorn.

Skulle ha åkt till Owes , men det blev ändrade planer så jag stannade hemma.
Istället sitter jag nu och kollar på unga mödrar , som tyvärr slutade precis . Sen har det ju hänt en himla hemsk sak också - min dator har dött , stendött , så nu kanske ALLT som finns på den går förlorat , vad kul .. inte !
Jag är skitarg och rädd att alla mina bilder ska försvinna , tänk alla gravidbilder :(
Thias trodde han skulle kunna laga den , så jag får helt enkelt hålla tummarna och hoppas på det bästa . Han är ju trots allt en stjärna på datorer !

Nu ska jag kika lite mera på "dieselråttor och sjömansmöss" , är på avsnitt 19 så snart har man sett klart den. Då får jag leta efter nån annan braig kalender att kolla på ..

ååh , nu fick lillkotten hicka i magen , så himla mysigt . Älskar min lilla bebis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0