skittrevlig dag.

Jag och Ken hade en skittrevlig dag idag på strandbaden , dock stannade vi inte så länge eftersom ken blev hungrig på Max. Själv var man ju smart och tog med sig matsäck !
Efter sisådär två timmar i solen åkte vi hemåt igen och sedan dess har det vell inte hänt allt för mycket . Jag har dammsugit och bara glott på gamla avsnitt av unga mödrar ..

Just nu sitter jag och väntar på att Fotbollsmatchen mellan tyskland och spanien ska börja ( 20:30 ) , men innan dess ska jag tvätta också kom jag på . Klockan 19-22.. Pjuh ! Min kropp orkar fan inte mer snart , även fast jag inte gör nånting speciellt slitsamt . Men jag klagar inte , jag älskar min bebismage och har aldrig längtat efter nånting mera än vad jag längtar efter mitt barn . Känslan är obeskrivlig !
Så fort man blir arg eller bara vill lägga sig ner och dö , räcker det med att lägga handen på bebismagen och få en liten kick från kotten. Då inser man att man inte bara kan ge upp , utan att man faktiskt lever för nån .



Nu ska jag bläddra igenom lite bebiskläder så jag har nånting att göra , är så jävla sur.

älskade bebis , kom ut till mamma nångång ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0