strandbaden.


Nej , nu åker jag med Ken till strandbaden och solar lite.
Skönt sörru , sköönt !


Kommentarer
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig!

Fusk, kan du sola? Jag har fått som pigmentfel sen jag blev gravid och blir gul/orange om jag ens är ute i solen en längre stund, jätte jobbigt! Jag som i vanliga fall älskar att sola :/



Åh jag hoppas verkligen att det går fort :) Längtar så efter den lilla <3

Nej, nio veckor är inte mycket alls. Åh så spännande det ska bli att följa din blogg :D



Kram

2010-07-07 @ 14:13:56
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Classy - ung, blivande mamma, lycklig!

Ja det är verkligen jätte jobbigt! :/ Skönt att du sluppit det och blir ännu brunare istället :) Hur klarar du av värmen överlag då? Jag tycker den är jätte jobbigt just nu, i vanliga fall brukar jag liksom älska den!



Tack du :) Ja jag kan tänka mig att det kommer gå fort, dom här veckorna har liksom bara rusat förbi! Åh vad roligt att du vill göra de, det känns bra! :) Kommer följa din med som snart är här, gud så spännande! <3

Kramar

2010-07-07 @ 16:14:16
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0