tack för namnförslagen.

Tack för alla namnförslag , inget har än så länge fallit oss i smaken , så vi står fast vid det enda killnamnet vi har tills vidare..
Gud , det är så himla svårt med namn , speciellt när det ska passa ihop med ett andranamn också , vad ska den ens heta i andranamn ? Tjejnamnet är som sagt näst intill färdigt med både för-/andranamn. Och den kommer heta mitt efternamn tills dess att jag och thias gifter oss.

Vi har som sagt ett killnamn , kanske två .. Men dom passar inte ihop så blir det en pojk kan den inte heta båda dom namnen tråkigt nog. ååh , jag blir tokig av allt tänkande haha. Kan vakna mitt i nätterna och bli skitorolig bara för att jag inte har några namn haha.

Nåväl , ni får mer än gärna börja gissa födelsemånad,dag,vikt,kön osv , så jag kan börja göra listan här i bloggen. Självklart länkar jag till er blogg ifall ni har en sådan och vill det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror lilla knotten kommer komma några dagar innan beräknat, kanske den 9 september. :) det ser ut som du bär på en liten pojk :) 50 cm, 3200 gram.



Nilas, Vilton eller Albin kanske :) puss

2010-07-19 @ 12:52:44
URL: http://lifeofannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0