Tapetval.

nu har jag äntligen valt tapeter & det var inte lätt kan jag lova .
Jag åkte som sagt dit ensam och hade ingen som helst aning om vad jag skulle välja för tapeter . Jag ville ju att thias också skulle vara med och tycka , så jag fick helt enkelt sitta och mmsa honom stupikvarten , så nu har vi våra slutgiltiga val..
Tänkte vara snäll och dela med mig utav dom även här , i form utav bilder .



KÖK
Eftersom att vi i princip bara har svart och vitt i köket så valde vi (i stort sett) den enda svartvita tapeten som fanns.



SOVRUM

Då vi har köpt en egen fondtapet så tog jag med den och valde en passande färg som fick bli brun.



VARDAGSRUM

vitt och enkelt , passar till allt i stort sett




HALL
Tapeten till vänster är vardagsrumstapeten och den till höger är halltapeten, rätt lika men endå inte.



Nu är det bara att komma och tapetsera !
Dom skulle tydligen börja på torsdag , så dom är vell klara nångång nästa vecka eftersom att dom måste spackla och måla om också. Men nu blir det ju åtminstone klart innan bebisen kommer.

Todelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0