underbar dag.

gud vilken dag vi har haft , verkligen fullt upp hela tiden , men endå så underbar ..
Thias hämtade mig efter han hade jobbat klart här i Gävle . Därefter åkte vi till sandviken till firman och lämnade firmabilen innan vi sedan tog vår bil därifrån till köpis . Där handlade vi en massa braiga saker på IKEA , blandannat ett skötbord och en jättefin hylla ..

Just nu har våra sista gäster gått , så nu håller vi på att skruva ihop skötbordet som vi inte hann med tidigare. Ingen mat har man ätit idag heller , eller jo , två korvar på Ikea , men vad är det att skryta med när man är gravid och behöver mat . Tur att jag har en underbar pojkvän som gjorde två ostmackor till mig nyss.

Efter skötbordsbygget så ska vi nog sova , jag är tammefan helt sjukt trött. Jag vill bara föda nu på direkten !
Imorgon väntar en underbar dag tillsammans med thias , vi ska ner på staden och äta middag tillsammans och bara vara. Jag älskar dig så himla mycket , hoppas din födelsedag har vart bra och att du är nöjd. Du är det finaste i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0