vad é de för en dag ?

..är det en vanlig dag ? Nej , det är ingen vanlig dag för det är Thias 20årsdag , hurra hurra hurra !
Ja , idag fyller min älskade thias 20 år , shit . Systemmyndig och allt !

Besök blir det vell först mot kvällskvisten , så innan dess ska vi till Ikea en snabbis och inhandla lite viktiga småsaker. Sen ska vi säkert handla nå mer kakor också , för just nu har vi inte så mycket mer än det jag har bakat.Får bara hoppas att thias kommer hem lite tidigare så det inte blir så stressigt .

Nu ska jag plocka fram lite kaffekoppar och så , så man slipper det sen. Sen måste jag lägga fram muffinsen på tining också. Städa skulle jag också behöva göra , men min kropp strejkar , har ont överallt . Jag vill föda nu direkt , helst nyss.



Grattis min älskade Thias på födelseagen, du är det bästa som har hänt mig .♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0