välkommen tillbaka.

- älskade dator !
Thias har lyckats laga min dator utan att låta nånting som fanns på den gå till spillo , dvs viktiga bilder o sånt . Allt är som nytt ! Jag älskar när thias systemåterställer , den blir verkligen som en helt ny dator .

Anyway .. jag är skitlycklig .

Bebis härjar som vanligt och jag får glädjerus av varje liten rörelse . Jag älskar att vara gravid , men endå vill jag bara föda nu , nununu !



Imorgon ska jag ta mig lite egotid och bara duscha , göra inpackningar , måla naglar , göra ansiktsmask och peela hela kroppen - mysigt va? Sen på kvällern ska vi nog dra oss ner till stan och gå på den sista "sommarkväll" för i år . Inte för att se några artister , utan mer för att komma ut och göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0