välkomnande regn.

SKÖNT MED LITE REGN så man slipper svettas ihjäl här hemma ..
Ligger precis nedanför fönstret i soffan och hör hur regnet puttrar på fönsterbrädan och även i mitt ansikte lite då och då. Det är skönt och jag har nog aldrig vart såhär nöjd över lite regn och svala vindar .

Pratade nyss med pappa också , han hade lämnat in sin gamla bil på lagning hos en granne , så inom kort så ska vi få en egen bil , dvs den bilen . Ska bli väldans skönt att slippa känna att man inte kan åka vartsomhelst bara för att bilen inte är ens egen. Just nu har vi ju mammas bil , men inom kort kommer vell hon hem igen och då vill hon säkerligen ha tillbaka sin bil , så det gäller att vara beredd.

Jaja , hungrig är jag iallafall , så nu ska jag nog ta och göra mig en toast .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0