Vårt hem - del 1.

äntligen har jag nått den punkt jag väntat på , punkten där jag känner för att blogga för jag vill och inte för att jag måste. Jag tänkte därför inviga denna punkt med att lägga ut två bilder från vårt hem. Jag vet att jag sagt flera gånger att jag ska lägga ut bilder osv , men det har helt enkelt inte blitt av då jag varken haft ork , tid eller lust. Jag har helt enkelt inte viljat skriva blogg..

Vi börjar med hallen , en vit enkel hall med stilrena färger , dvs svart/vitt i kombination.
Vi fullkomligt älskar svart/vitt , det kommer ni troligtvis märka på alla bilder osv här i bloggen.




Sen har vi sovrummet , jag älskar vårt underbara sovrum.





Resten av vårt hem lägger jag ut vid ett annat tillfälle , dels för att det är himla mycket saker i vardagsrummet tex , sen för att det inte är klart på vissa ställen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh va fint ni har fått det. :) Såg riktigt mysigt ut :D

2010-07-29 @ 08:16:44
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/
Postat av: Frida & William

Vad fint!:) en rolig grej, vi har lika säng, hylla ovanför, vägg ord fast vårat står "fånga dagen", lika överkast till o med samma färg. hahah :-D Vi har oxå brunt sovrum btw :) hihi :D

2010-07-29 @ 17:12:56
URL: http://fecn.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0