vårt hem - del 2.

Då var vi framme vid andra delen av vårt hem , som får bli vardagsrummet (från olika vinklar).








och till det (kanske) roligaste utav allt , barnvagnen ..
Har fått en massa frågor och funderingar kring våran barnvagn, så jag tänkte att det är på tiden att ni får se den.
Ni ser den ju iförsig på bilden ovan , men det kanske är roligare att se den på "nära" håll .
- Fin va ?
Det följde ju med både liggdel , sittdel och barnstol med samma mönster , så vi är helnöjda.





Nästa del kommer inom kort.
Nu ska jag klä på mig och fara till Ikea en snabbis , thias mamma skulle visst köpa en soffa till moa (hans lillasyster)´s rum.

todelo

Kommentarer
Postat av: Sandrah, Colins mami

Svar: Hehe ja dom är verkligen toppen och till bra pris! Tack, han är ett riktigt charmtroll drar till sig alla. Jag är verkligen avundsjuk på din mage. Den är så fin! Det ska bli spännande att se vad som gömmer sig däri ;) Kram

2010-07-29 @ 22:45:28
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0