- Vi fick lägenheten..

Ojojoj , nu är vi äntligen i kalmar igen efter ca 3 timmars bilfärd från swedenrock .
Innan vi åkte fick vi våran lön som blev finfin , så nu ska det köpas en säng på Ikea innan flytten som sker den 1 juli. Det har jag nog förresten glömt bort att berätta , men vi fick iallafall lägenheten vi låg etta på , så nu är det inte långt kvar tills vi flyttar till våran första gemensamma lägenhet.. Det ska bli riktigt skönt att börja om på nytt och på riktigt denna gång. Känns även jättebra att allt kommer att vara i sin ordning innan våran älskade kotte kommer till världen. Ska göra det jättefint i lägenheten tills dess så lillskrutten slipper bo i en enda röra.

På tal om bebis , idag är det faktiskt exakt 3 månader till beräknad förlossning , så det närmar sig med stormsteg. Hoppas bara jag slipper gå över tiden (peppar peppar).

Nu ska jag kika på alla unga mödrar avsnitt som jag missat , sen ska jag slänga i en till maskin tvätt så allt är tvättat innan vi åker hem till gävle imorgonbitti.

Puss

Kommentarer
Postat av: Sabina

Grattis till lägenheten stumpan! :)

2010-06-13 @ 09:15:28
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0