100 dagar kvar.

Det slog mig just att det faktiskt bara är 100 dagar kvar nu , 100 dagar till beräknad förlossning.
Jag kan inte förstå att jag redan har gått 180 dagar , det är för mig helt ofattbart.. Det känns som om det vore igår jag stod där , helt överlycklig över att se två röda streck och med puls som en liten bebis.

- jag ska bli mamma..
När jag säger den meningen tyst för mig själv, kan jag inte låta bli att småle
.
Som jag har längtat efter att få säga så och verkligen mena det!

Tänkte bjuda på lite bilder från graviditetens gång ..









Bilderna är från olika veckor , men som ni ser är det inte från alla 26 veckor , utan bara från vissa , därav lite stora hopp ibland i storleken på magen.

Nu börjar kotten böka runt som f*n i magen så nu måste jag nog gå ut och promenera så den varvar ner sig lite:)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0