barnets gudmor.

Ikväll ska min fina vän Hanna (som också kommer att bli gudmor åt vårat barn) ha fest i sätra eftersom att hon fyllt år, så dit ska vi nog en sväng om jag piggnar till vill säga . Hanna har vart min vän sedan ..ja, hur gamla kan vi ha vart? 4-5 år ? Vi umgicks konstant under sommarloven då vi bodde grannar. Hon hade sin sommarstuga brevid huset där jag bodde som barn. Vi har alltid kunnat lita på varandra och kan det än idag trots att vi ses väldigt sällan . Men det är sånna vänner man uppskattar , sånna som man alltid kan höra av sig till , även om det var flera månader sedan man sågs sist. Både hanna och hennes familj har vart ett stort stöd i mitt liv , jag kunde åka hem till dom och vara där när jag ville , dag som natt. Dom har alltså vart som en "extrafamilj" åt mig !
Vi bestämde redan som barn att vi skulle bli gudmor åt varandras barn , så det löftet bryter jag såklart inte. Sen vem som blir gudfar har vi faktiskt inte bestämt ännu . Det är lite svårare det där med gudfar tycker jag ..


Kommentarer
Postat av: hanna

<3 kommer alltid finnas här för dig och din familj!

2010-06-20 @ 09:52:33
URL: http://snyggastvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0