det är inte lätt när det är svårt

Låg ju som sagt ute och solade tidigare idag och fram tills för en timme sedan ungefär , dock bytte jag från att ha legat ute på gräsmattan till att jag gick in och la mig uppe på balkongen istället eftersom att jag saknade min lilla svea.
Så hon och jag låg på ett täcke ute på balkongen och mös i värmen ..


Försökte få lite kort på magen , men attans vad svårt det var att knäppa på sig själv med mobilen haha. Men jag tänkte dock bjuda på lite försöksbilder endå ;)



..det är inte lätt när det är svårt ska ni veta

Men på svea var det inte lika komplicerat







Snacka om underbar dag ! Hoppas morgondagen bjuder på samma underbara väder ..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra kväll :)

2010-06-02 @ 17:51:35
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: - fly fly fly !

- nice tattoo!

2010-06-02 @ 17:57:07
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0