en riktig stekardag!

Nu har solen gått i moln för dagen (tror jag) , så snart är det dags att äta ..
Vi gick ju ut och la oss vid halv 10 i morse och har legat ute nu till klockan 16, så fan vad färg jag har fått alltså ! Ni ska få se bild sen. Vi har iallafall haft en helt underbar förmiddag med en massa sol och en grym värme på 25 grader i skuggan , så jävla underbart och helt vindstilla..



- ja , jag vet . Bikinin är för liten trots att jag tog den störstaste strl . Men man får vell vänja sig , antar att dom kommer växa rätt mycket till.
MJÖLKTUTTAR

Mina fötter sväller så fort dom blir pyttelite varma , så idag tog jag faktiskt och satte ner dom i ett isbad medans jag solade.







Nu står thias och vattnar grus runt poolen , där det sedan ska läggas plattor . Han är så himla söt när han står där ute med bar överkropp och sina snygga brillor.
Snart vaknas det käk , hemmagjort mos med köttbullar . Mmmm , är så himla hungrig!

Hörs senare!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0