flera inlägg.

Nu när jag är tillbaka i gävle igen så kan ni räkna med lite flera inlägg om dagarna . Hittills har jag ju inte kunnat uppdaterat så mycket när jag bara haft telefonen att skriva med..
Nu är vi iallafall hemma hos ken och ska kika på film och äta lite godis , vi ska även sova kvar här :)

Imorgon blir det köpis för min del , ska köpa lite bebissaker som fattas , bland annat skötbädd . Sen ska jag även köpa lite nytt till lägenheten , så som diskborstar o sånna där småsaker. Kanske hittar ett o annat inne på själva köpis också , men det lär ju visa sig .. Skulle ju inte sitta helt fel med lite nya kläder.

Får inte glömma bort att Hanna fyller år imorgon också , så henne ska jag hinna gratta :) Saknar henne  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0