flytt snart ?

Nu har jag och t vart på gavlegårdarna och troligtvis fått en lägenhet , men vill inte yttra mig mer om det just nu , utan vi får se när handläggaren ringer . - om en vecka eller så ..
Är iallafall jätteglad över att vi åkte dit .

Jag hämtade thias på jobbet runt ett-tiden , han fick nämligen sluta tidigare idag . Så jag hann precis bli klar med hårisättningen innan jag lärade skynda mig för att hämta honom. När jag hade hämtat honom så åkte vi först och käkade mitt emot högskolan , vi delade på en hawaii , SKITGOD ! Sen åkte vi som sagt till gavlegårdarna och nu är vi hemma igen ..

Vi ska snart åka ner på staden och kika runt lite , jag skulle behöva köpa ett par sommarskor , men vi får se om jag hittar några till ett bra pris :) Annars så går vi bara runt och strosar lite .
Efter staden ska vi hälsa på min lilla kusin idun , var jättelängesen jag träffade henne så det ska bli riktigt mysigt .

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0