förberedelsetripp.

När thias kom hem från jobbet så åkte vi direkt iväg på en liten tripp .. Först willys där vi köpte hundmat, sen Öb där thias köpte snus och vax , sen statoil o tanka , sen delade vi på en hawaiipizza mittemot högskolan (supergott!!!) innan vi tillsist åkte ut till valbo och tvättade våran fina bil . Vi dammsög, putsade invändigt , tvättade plastmattorna, rensade massa skräp och strukturerade om allt som fanns i bilen, så som bilbarnstol och vagn som vi fått utav thias föräldrars grannar .

Tyvärr så hade slangen till vattnet gått sönder
så vi kunde inte skölja av bilen eller tvätta den som vi först hade tänkt , men det får vi göra när vi kommer hem från våran "semester". I värsta fall får man vell åka in på en OK mack eller nåt.

Nu ska jag faktiskt ta och sova så jag orkar med morgondagen . Jag ska nämligen gå upp i tid för att hinna med en massa saker , så som skönhetstimmar , vilket innebär dusch, vaxning/rakning,noppa/färga bryn/fransar, hårinpackning osv. Sen ska jag även hinna skriva en packlista så att jag inte glömmer nånting , för det är ju så mycket man behöver ha med sig.

Sov så gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0