full rulle i regnet.

Oj vad några besökare jag har haft dom senaste dagarna , eller iallafall mindre än vad jag brukar.
Men vad gör vell det ?
Ni kanske tror att jag inte uppdaterar så ofta bara för att jag är här , men då har ni feel ;)

Iallafall , när vi hade hämtat stenarna på byggmax jag och mamma så åkte vi "hemåt" igen. Vi stannade på vägen och köpte en varsin kebabtallrik som vi sedan åt på firman som mammas karl äger och jobbar. Kan lova att den satt fint efter att inte har ätit på hela dagen (mer än frukost).
Nu är jag iallafall proppmätt och har lämnar firman för att åka tillbaka till huset . Så nu sitter jag i vardagsrummet på en fårfäll i fotöljen och bara njuter. Längtar så mycket tills thias kommer hit . Dom har ju vart och köpt en kylbil i göteborg:)

imorgon åker mamma och hennes karl ner till festivalen , själv åker jag och thias ner på onsdag när det börjar . Ska bli riktigt spännande att se vad det kommer för folk det här året och vad sverige har att erbjuda för väder detta år. Förra året regnade det ju mest hela tiden , så vi har vell i princip ställt in oss på att det ska regna - så slipper man bli besviken ..
Det regnar förresten jättemycket nu och har även börjat blivit lite kallt , så det är riktigt skitväder . Iallafall om man jämför med igår.

nåväl , nu ska jag ringa min älskade T och kolla hur långt han har kommit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0