"hemma" en snabbis.

Nu är vi hemma en snabbis i mammas lägenhet igen . Vi är här och hämtar lite kläder inför imorgon och den kommande vekan då vi ska sova hos pappa . Imorgon vet vi faktiskt inte hur vi ska göra , troligtvis åker vi ut till sundsmar på morgonen / förmiddagen , sedan ut till pappa och firar där . Hanna och nån kompis till henne skulle kanske komma dit med , så det skulle vara ritkigt mysigt . Får se om vi ska grilla eller vad vi ska äta för gott :)

Nu ska vi iallafall åka och köpa tapeter på rusta , så svea får stanna här i lägenheten sålänge. Sen åker vi ut till pappsen igen och åker båt jag ,thias och svea . Älskar verkligen att vara där , man blir så lugn. Speciellt svea !

På torsdag flyttar vi ju så jag vet inte när jag kommer att sitta vid datorn nästa gång , troligtvis inte på ett bra tag. Men jag uppdaterar ju från mobilen - som ni säkert märkt.
Vi mår iallafall jättebra allihopa och magen växer som tuuusan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0