hemma från syster.

Nu är vi hemma från syster min , vi har haft en jättetrevlig kväll med mycket skratt . Jag vaxade nämligen min systers ben med det där vaxet jag skrev om förrut ni vet (?). - Det funkar så jädrans bra! man blir helt babylen utav den och det är lätt värt "plåster-smärtan".

Nu ska vi snart kika klart på filmen vi började kolla på häromdagen , green zoone. Den har hittills vart rätt seg , så jag hoppas verkligen att den sista timmen är bättre..
Just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet och väntar på att thias ska komma in , han är ute och kissar svea för natten. Jag förstår inte vad som har hänt med henne ..idag var hon JÄTTEDUKTIG att gå i koppel med mig . Hon blev en helt annan hund så fort vi kom hem igen , det var som att hon hade längtat hem jättemycket. Hon blev helt lugn och snäll.
Älskade hund !

På söndag eller måndag åker vi nog ut till pappa och sover där fram tills torsdag . Vi ska sova i min gamla friggebod där jag sov tills jag flyttade hemifrån, dvs mitt "ungdomsrum". Så det ska bli riktigt mysigt ! Svea ska självklart också sova där med oss och på dagarna ska jag och svea vara nere vid sjön och bada och mysa. Kanske att vi även tar och åker ut med båten, men det gör vi nog på eftermiddagen när thias också är med , för jag är så rädd att det ska hända nåt med nån utav oss. Typ att svea hoppar i eller att jag får ont eller nånting ..
Då är det tryggt att ha thias med . Jag har blivit jätterädd om mig själv (och mina nära) sedan jag blev gravid !

Jaja , nu ska vi kolla på film för thias kommer nog in vilken sekund som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0