hopen sängstomme.

"herregud vilken dag.." - det är vell det enda jag kan säga . Har vart fullt upp hela dagen lång . Först skjutsade jag thias till jobbet imorse , sen åkte jag ut till köpis vid k11 eller nåt . Väl där handlade jag lite välbehövligt tjaffs på ikea och lite kläder , bland annat en mysdress som passar bra nu när man är en tjockis. Efter köpis åkte jag in till stan till den här lägenheten (där vi är nu) och hämtade ut svea och tog med henne på en promenad. När jag hade vart ute 30 minuter insåg jag att klockan var fyra och att det då var dags att hämta thias från jobbet ..
Jag hämtade honom , vi åkte sedan och hämtade en mobilladdare i mammas lägenhet eftersom att thias glömde sin på festivalen . Sen bestämde vi oss för att åka och köpa sängstommen , så vi hämtade en släpvagn i valbo och åkte sedan ut till ikea (igen) för att köpa sängen . Sen åkte vi hem till moster min där vi köpte 2 resårmadrasser till sängen . Vi fick även en hel del andra möbler på köpet - Kanon ju ! supertack till dig.

Efter vi hade lastat på allt på släpvagnen så åkte vi till mammas lägenhet där vi lämnade upp allting tills vidare.Vi får ju inte nycklarna förns om ca 2 veckor så vi lär ju förvara sakerna nånstans under tiden , vilket då fick bli i mammas lägenhet..

Efter vi hade lämnat upp allting så åkte vi tillbaka till valbo med släpvagnen innan vi sedan beställde 2 kebabtallrikar på la familia , 10 minuter innan dom stängde .
-Tror ni dom var dålgit less när jag ringde?..men jag förstår dom , det gör jag.

Väl tillbaka i lägenheten där vi är nu så käkade vi upp maten och sen somnade thias bums , så nu ska jag nog också sova . Tänkte bara passa på att visa en bild på sängen vi köpte idag , för er som är nyfikna. Resten får jag lägga upp nån annan dag , för allt står bara i en enda röra uppe i mammas lägenhet , haha.


Fin va ?
Nu gäller det bara att hitta en matchande tapet så det blir lite stilrent inne i sovrummet . Vi tänkte nämligen börja med att göra iordning sovrummet , eftersom att det är viktigast att bli klar med det tills kotten kommer.
Sen får vi helt enkelt ta rum för rum och bit för bit allt eftersom vi har råd , tid och ork..

Imorgon skriver vi kontrakt så det ska bli riktigt spännande att se vad dom säger när det gäller tapeter osv. Hoppas på att kunna få tapeter från dom så man slipper betala multum själv.

Mer om det imorgon efter kl 10.

Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: J.Öhneskog

ååååh , den där sängstommen ville jag ha från början innan jag köpte den jag har idag som va på rea ( ; haha . skitsnygg är den ! (Y)

2010-06-15 @ 01:11:38
URL: http://jeesssy.blogg.se/
Postat av: Plutten

Jag LÄNGTAR efter att vi ska ses i helgen fina du! Du ska få berätta aaaallt om möbler o era planer;)<3

2010-06-15 @ 14:23:13
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0