i mammas lägenhet.

Godmorgon , äntligen har man kunnat sova ut . Det beror säkerligen på att man sovit i sin egna säng inatt .
Efter mycket om och men så hamnade vi i mammas lägenhet . Han som hyr har nu åkt hem över helgen så nu kan vi vara här fram tills på måndag innan vi måste hitta nå annat igen , känns verkligen riktigt pinsamt att inte ens ha ett hem att gå till ...- men snart så .

Ser att det är himla fint väder ute , men jag vet inte riktigt om jag vill sätta mig i solen när jag mår såhär dåligt. Börjar verkligen bli riktigt förkyld. Min hals är helt igensvullen och för att inte tala om näsan.

I värsta fall får jag vell sitta inne och glo på film , det har jag ju gjort hittills dom här dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0