jag älskar havet.

Har lyckats komma in på internet via datorn nu , även om det går rätt segt . Det är ju alltid bättre än ingenting liksom:). Hade inte förväntat mig att ha nå internet alls , så jag är glad att dom faktiskt hade internet här hemma.

Vi har precis kikat klart på "the grudge 3" , den var helt värdelös , nästan så att jag skulle vilja ha tillbaka timme av mitt liv - då kan ni tänka er hur dålig den va.

Vi har även grillat kött som vi sedan satt på glasverandan och åt , det var riktigt smarrigt . Vi hade ju bara ätit mackor och risifrutti på hela dagen , så vi blev helt slut efter att ha ätit upp. Ni vet sådär DÖTRÖTT man brukar bli efter maten?
Iallafall .. Vi har som sagt sett klart på filmen nu så nu funderar vi lite på vad vi ska hitta på för nåt . Det är ju fortfarande ljust ute , så man kanske ska ta en romantisk promenix ner till havet och titta på den fina utsikten?. Jag älskar havet & om det är riktigt fint väder imorgon så kommer vi garanterat att ligga på stranden imorgon på dagen.

Men nu ska jag iallafall glo vidare på lite bloggar innan jag gör nånting annat :) Ska försöka komma ihåg att knäppa mycket bilder så ni får en liten bättre inblick på våran semester sen.




Saknar min älskade älskade hund redan

Kan inte förstå hur man kan älska någon så mycket som jag älskar henne

..får inte glömma bort thias , han och svea är det finaste och det enda i mitt liv.
Känner mig så jävla sviken och sårad. Men endå känns det som en lättnad att jag nu vet och kan välja själv vilka jag ska ha kontakt med och inte i framtiden.
Men en sak är säker , mitt barn ska aldrig behöva leva med denna falskhet du visar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0