mitt hjärta gör ont.

Goddagens ! Thias lillasyster malin kom hit igårkväll och kollade på film med oss , hon sov även kvar och vi vaknade vell runt halvnio tiden. Vi gick upp , åt frukost och tänkte åka och sola/ bada, men då skulle visst thias till sandviken med bilen så det blev inge av. Istället åkte malin hem och jag sitter nu bara rakt uppochner och funderar på vad jag ska göra ...
Antingen går jag nånstans där man kan lägga sig i gräset och sola , typ boulongen , eller så går jag ner på stan och solar solarium och sen bara hem. Men det förstnämnda lät ju faktiskt skönast.

Jag sitter och funderar lite på vad man ska köpa till thias i present , han fyller ju faktiskt år i juli . Dock är det ju ett tag dit , men det skulle ju vara bra om man köpte någonting medans man har lite pengar över.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och tänka på annat ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0