Mobilblogg-efter sex timmars bilåkande oc...

Mobilblogg-efter sex timmars bilåkande och en hel del kisspauser och lyssnande på Bert ljudbok, kom vi äntligen hem. Vi hämtade först thias jobbakläder i lägenheten, sen hämtade vi Svea,åkte ut till thias föräldrar,handlade ett överkast för halva priset (ord. Pris 600:-) och bestämde oss för en säng vi ska köpa i veckan och till sist åkte vi ut till pappa där vi är nu. Jag sitter på bryggan medans thias och ken kastar efter fisk. Det är skitvarmt ute fastän det är molnigt och allt är bara så vackert.längtar tills mitt barn får uppleva det jag upplevt här en gång, så som en massa båtåkande,fiskande,badande,midsommarfirande,simtränande osv.. Men det säger nog bara swisch så är vi där. Nu ska jag lägga mig här,sluta ögonen och bara vara.. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0