Mobilblogg- goddagens! Nu har jag o pappa ...

Mobilblogg- goddagens! Nu har jag o pappa kommit hem från barnmorskan, han skjutsade mig dit och Svea fick stanna här hemma medans. Efter bm åkte vi ner på stan en snabbis för pappa skulle göra nå ärenden, så jag gick på stan medans. Hittade mina första mammabyxor som ni ska få se bild på sen, hittade även två tubtoppar på rea. Därefter åkte vi hemåt igen Och nu är pappa i forsbacka o köper pizza och ja o Svea ligger o solar i gräset. Älskar verkligen min hund, man ser verkligen hur lycklig hon är när hon får springa lös ute dagarna långa, hon njuter. Nu ska jag ställa fram lite tallrikar o sånt på bordet innan pappa kommer hem med maten. Vi åker förresten hem till lägenheten imorgon eftermiddag en sväng, så då får ja tillgång till internet igen, även om det är riktigt skönt att vara utan. Förresten , det gick jättebra hos barnmorskan, bra blodvärde,blodtryck och tillväxt på magen. Hade växt 3 cm sen sist ! Ligger långt ner i kurvan men de va ingen fara med tanke på min kropp sa hon. Så det blir nog lätt för mig att gå ner i vikt sen , har bara gått upp 6kg sammanlagt på 29veckor:) bebis låg med huvudet neråt och har gjort det ett bra tag, så vi får hoppas att den ligger kvar så tills födseln , vilket barnmorskan trodde:) men nu är de slut skrivet:) puss


Kommentarer
Postat av: nize

Jo allt går hur bra som helst :) Det är så himla kul och se hur hon utvecklas för varje dag :) .. Kram

2010-06-23 @ 16:19:41
URL: http://nize.blogg.se/mittliv
Postat av: venna

heej, kan inte svara på sms,. de är nå jäwla fel igen. dom stannar i utkorgen :S så du vet :) <3

2010-06-24 @ 09:39:38
URL: http://venna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0