Mobilblogg- goddagens! Vi ligger fortfaran...

Mobilblogg- goddagens! Vi ligger fortfarande o grisar oss i sängen jag och thias,vi fick sovmorgon även idag för att orka jobba inatt.vi tänkte dra oss dit snart och kanske gå runt och kika lite i stånden o så,vi har ju knappt hunnit med det.försäljningen går inte så värst bra,beror nog på skitvädret som vi haft hela veckan..imorgon eftermiddag beger jag och thias oss tillbaka till Kalmar och sover där för att sedan åka mot Gävle på söndag morgon,.vi tänkte åka vid 5tiden så vi är hemma på förmiddagen om det skulle råka vara finväder i Gävle som jag hört att de vart dom närmaste dagarna!-kul för er!!! Nu ska ja ta på mig joggingar o bege mig ut i skit vädret. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0