Mobilblogg- godmorgon! Thias åkte till jo...

Mobilblogg- godmorgon! Thias åkte till jobbet efter sex nångång så ja har vart vaken sedan dess.. Har vart ute med Svea men nu ligger jag ute i friggeboden igen där jag bodde när jag bodde hemma.. Senare idag tänkte jag dra mig neråt vattnet med Svea och bara vara. Hoppas på finväder så Man sola lite. När thias kommer hem Blir det nog bara lite båtåkning eller nåt annat lungt, saknar honom redan:( men nu är de inte långt kvar tills vi flyttar.nästa torsdag!!:D


Kommentarer
Postat av: amanda

såg i förra inlägget att vi fick gissa vad de blev för något ;)

___________________

jag tror: en liten kille, som är 52 cm lång och väger 3845 gram :))

2010-06-21 @ 12:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0