Mobilblogg- nu är vi ute på vift igen, u...

Mobilblogg- nu är vi ute på vift igen, utan någon som helst aning om vart vi ska ta vägen. Jag hade aldrig trott att de skulle bli såhär. Men nu är det som det är och man får acceptera att man inte har några nära och kära som står en så nära som man trott. När inte ens egna föräldrar ens kan ställa upp så är det riktigt illa..:/ mitt hjärta svider och jag mår så jävla illa av det här.. Ska aldrig svika min Egna familj , varken barn eller djur, jag vet hur ont det gör.. Nu ska jag försöka Komma på andra tankar, kanske försöka äta , vilket jag inte kunnat gjort på hela dagen, allra minst nu! Hej på ett tag..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Men stumpan då. vet inte alls vad som har hänt men jag hoppas att det löser sig och att du mår bra! Tänker på dig!

2010-06-16 @ 21:01:55
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0