ny wallanderfilm.

Nu har jag och T precis kollat på den nya wallander, den var som alla andra nya typ , dvs rätt dålig. Jag kan nog tycka att det är dags att ge upp wallander nu , det är ju liksom på tiden,  innan dom blir allt för kassa :) Men som sagt , jag är ju ett riktigt freak när det gäller beck och wallander , så det vore ju faktiskt sorgligt också om dom skulle sluta göra dom filmerna nu helt plötsligt. Beck har ju redan gjort sin sista.

Iallafall , nu ska jag kika på Unga mödrar , sen kommer kanske thias lillasyster hit på besök också ..

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vi mår jätte bra, magen börjar dra iväg nu och växer :D Hur mååår ni? Hade ni det bra i Kalmar? :D JAAAAAAA på fredag ska vi dit, längtar skit mycket :D och jag verkligen försöker att inte oroa mig :P Ja jag är ledig nu, massa strul med jobbet och chefen så vet inte när jag börjar jobba.. Men klart vi måste göra det :D haha Vi och våra tjooooockismagar :D <3

2010-06-16 @ 09:55:20
URL: http://fakkfeejz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0