packar för fullt.

Nu har jag haft mina skönhetstimmar med all vad det innbär .. - så nu känner jag mig hel igen ! haha
Just nu håller jag på att packar åt både mig och thias , så det blir en hel del. Vi kommer nog att behöva två väskor om det här ska få plats.

Snart kommer T hem från jobbet så då ska vi kila iväg till en bilfirma och skriva under nå papper till bilen. Sen ska vi nog bara hem så jag hinner färga och klippa hans hår. Sen måste vi även hinna städa , så han som ska hyra lägenheten inte drunknar i allt damm . Tur att han inte ska vara inne i vårt rum haha . Vi kommer att lägga in vagn,spjälsäng o alla våra grejer inne på vårt rum och sedan låsa . Det är ju rätt smart egentligen , för sen när vi ska flytta behöver vi bara tömma vårt rum så är vi klara sen (nästan).

Nu ska jag damsuga lite sveahår. Todelo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0