redan onsdag?

Goddagens goddagen , tröck nyss i mig en banan till frukost . Antar att det blir lunch snart eftersom att klockan är så passa mycket . Jag vaknade iallafall runt 10-halv 11 tiden och nu sitter jag bara och glor runt på datorn och inväntar finväder så jag kan lägga mig ute på gräsmattan och sola och ha picknick haha.
- jag vill bli bruuuuuun  ! lite drygt att thias tog med sig plånkan med mitt körkort o pengar osv , annars hade jag kunna gått och solat , men icke. Det får bli en annan dag , eller ute om det blir tillräckligt varmt.

Fan , jag kan inte fatta att det redam är onsdag ? snart drar vi liksom , en vecka. Sen när vi kommer hem ska vi bo i en kompis lägenhet på stan i en vecka , sen nånannanstans och sen , sen flyttar vi till vårt egna lilla krypin (förhoppningsvis) - vi ligger först på lägenheten och har dessutom tackat ja , så den borde i regel vara våran. Hoppas handläggaren ringer snart.
Vi har dock inte en möbel , typ . Men det får vi köpa suxesivt allt eftersom vi får pengar . Det enda som behövs är ju faktiskt sängen och köksgrejer som vi redan har . Men sen ska man ju ha ny soffa , soffbord , matbord , ny säng (våran är för liten för att trängas två stycken plus våran lillkotte).

Nu blev det mycket text, ska kila ut på ballen och kolla hur varmt det är så får vi se om jag ska ut och sola eller inte.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: hanna

ska vi inte ligga och sola på fredag? :)

2010-06-02 @ 19:21:13
URL: http://snyggastvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0