skönhetstimme/-ar.

Godmorgon sunshines! nej , jag vaknade faktiskt inte nu , utan har legat i sängen i två timmar och vilat , jag är verkligen helt borta idag . Halsen igensvullen , näsan likaså , ögonen känns som ballonger och kroppen känns tung och allmänt lortig . Ingen bra dag vill säga.

Men ..snart ska jag ta tag i det där genom ha mina berömda skönhetstimmar. Jag ska alltså först vaxa mig där det behövs, typ ögonbryn osv, sen ska jag även duscha , raka mig och göra hårinpackning. Sist men inte minst ska jag åka till Öb och köpa mig en ansiktsmask för 10:- (den som jag brukar ha). Medans den verkar i ansiktet så sitter nog en kopp te fint skulle jag tro..


Iallafall , nu kanske det är dags att dra iväg nu direkt och köpa ansiktsmask så jag slipper det sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0