stan med venna.

tack för dom fina orden angående tidigare inlägg om min för tillfället jobbiga vove. Känns så himla skönt att det finns andra med samma problem .
Svea älskar ju barn så hon kommer säkert skärpa till sig när lillkotten kommer, för då har hon ju nån att vakta och vara stolt över .

Idag har jag vart på stan med venna en sväng , fast det blev inte förns nu på eftermiddagen , så vi var bara där en stund. Gick på lite affärer och jag hittade en jacka som jag kollat på i valbo, men som inte hade någon rea-lapp , så jag trodde inte att det var rea på den , men sen såg jag här i stan att det visst var rea på den , så det blev ett köp. Det är en jättefin och bra jacka för mig , helvit , lång och fluffig vid magen , så jag får plats. Är verkligen jättenöjd. Det var vell det enda jag köpte , förrutom en glass o cheesburgare på Mcdonalds .

Nu är jag hemma , thias också för den delen. Snart kommer han som äger lägenheten hem , så då ska vi upp på söder till mammas lägenhet och vara där tills på måndag - ett jäkla flängande med andra ord . Tur att skiten är över snart.. Känner mig som en zigenare (stavning?). Värsta tattarlasset åker vi runt med känns det som !

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0